trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 28

Publicerad 2016-09-28 15:27:00 i Allmänt,

Haft en jättemysig dag i Göteborg med Caroline. Vi har strosat runt, shoppat, lunchat och pratat. Hade packat in träningskläderna i bilen och hade en tanke att jag skulle träna på hemvägen eftersom jag ändå skulle släppa av Caroline hemma hos sig i Kungsbacka. När vi väl kom dit så hade jag ingen lust alls, ville egentligen bara åka hem och sätta mig och slappa i soffan, men på något konstigt sätt så styrde bilen till gymmet ändå...
Nu såhär efteråt kan jag känna att det var bra att jag inte åkte direkt hem, det känns faktiskt riktigt skönt att ha tränat. Imorgon är det dags igen.
 
I övermorgon är det dags att väga mig, då får jag reda på om det har varit värt att slit. Då får jag reda på om det överhuvudtaget är någon idé att forsätta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela