trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 29

Publicerad 2016-09-29 12:52:00 i Allmänt,

Vaknade upp till enr riktig höstruskig dag. Regnet piskade mot rutorna och nu är nog sommaren över på riktigt för iår.
Gjorde mig iordning med mina nya fina kläder och drog till gymmet. Kände mig riktigt inspirerad och ökade upp motståndet på Crosstrainern. Innan har jag ju kört på det lägsta (1) i 5-6 minuter, men nu ökade jag till 5 och körde i samma tempo, men orkade bara drygt 4. När jag orkar lika länge på 5:an så är det väl dags att öka på motståndet igen. 
Avslutningen med roddmaskinen kändes riktigt riktgt bra och istället för 2 x 500 meter så körde jag 3 x 500 meter, kände mig otroligt duktig!
Tjejen som glott på mig innan var på plats igen och även om hon tittade idag också så gjorde hon det inte lika uppenbart utan mer i ögonvrån. Hon var liksom bara tvungen att stå precis vid mig och dricka vatten.
Kanske dumt av mig att ta åt mig och bry mig, men det gör jag. Varje framsteg jag gör, varje steg min självkänsla tar framåt ser hon till att pusha bakåt. Så uppenbarligen vinner hon... Skit också att man blir så påverkad...
 
Imorgon blir det ingen träning eftersom vi åker till Karlstad och det blir för stressigt, men träningskläderna följer i alla fall med eftersom det finns gym på hotellet. Hoppas hinna med ett pass på lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela