trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 30

Publicerad 2016-09-30 08:39:00 i Allmänt,

Vaknade och var jätteglad, kände att detta skulle bli en riktigt bra och mysig dag och helg.
Ställde mig på vågen och ville bara gå och lägga mig igen. -2 kg.
Jag VET att jag sliter som ett djur. Viktnedgången hånar mig, skrattar mig rakt upp i ansiktet.
Är beredd att skita i det här och nu... SUCK
 
Hade lovat mig själv att inte ge upp så lätt utan verkligen hålla i, men just nu känns det inte så kul... Snart styr bilen mot Karlstad och träningskläderna ligger nedpackade, men just nu kommer de att ligga där oanvända, med prislapparna kvar när vi åker hemåt igen...
 
Hade (som en liten morot) tänkt att unna mig ett par dyra skor, som jag önskat mig i länge, när jag gått ner 25 kg. Just nu känns det som att de hinner bli omoderna innan jag får chans att köpa dem.
 
Den här typen av sko (fast utan fransar) är det, ett par LidR:
 

Kommentarer

Postat av: Thomas Bengtsson

Publicerad 2016-10-15 14:51:18

Du é grym! Det kommer att bli ett par dojjor till slut <3

Svar: Tack för ditt stöd och din pushning- det betyder ALLT! <3
Charlotte Bengtsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela