trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 348

Publicerad 2017-08-14 15:43:00 i Allmänt,

Semesterdag 33/40.

Blev förvånad när jag till en början hade en bra känsla på gymmet. Jag menar, 3 bra träningsdagar på raken brukar ju liksom inte inträffa. Det gjorde det inte heller...
Ju längre träningen höll på desto jobbigare blev det och när jag var klar och tänkte köra 1000 meter rodd som avslutning var jag som en våt fläck som gled runt på golvet. Jag genomförde dock rodden, visserligen på en urusel tid (sämre än på mycket länge...) men jag genomförde den och det är jag riktigt stolt över...

Imorgon blir det träningsledigt för då väntar Ullared och Mandys Diner på oss. Både Caroline och Nathalie med sina respektive ska med. Kul!

Vi syns nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela