trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 364

Publicerad 2017-08-30 18:43:00 i Allmänt,

Snart har ett helt år gått sedan jag började min "resa" . Ett år som har innehållit både gråt och skratt, glädje och uppgivenhet, många gymtimmar och flera liter svett...

Imorgon gäller det. Ska jag ha lyckats få ner de 25 kg som jag hoppades att jag skulle göra?

Dagens träningspass var ett "blahapass". Känner ingen riktig inspiration just nu. Behöver nog byta program, känner igen känslan...

Vi syns nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela