trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 309

Publicerad 2017-07-06 13:51:44 i Allmänt,

Vaknade i ottan och kunde inte somna om. Kände mig allt annat än utsövd.

Blev ett besök till Ullared idag med Nathalie och Axel, de behövde handla lite inför återvändandet till Molkom och till Greklandsresan till hösten. Passade på att åka med efter att först frågat om det var okej...

Hittade ett par vita linnebyxor som jag varit på jakt efter ett tag. Provade flera par som var för stora och de jag köpte hade en storlek som jag inte haft på säkert 10-15 år (om det stoppar...).
Dessutom fanns de på den "vanliga" avdelningen. De som var för stora fanns på "tjockisavdelningen", där jag automatiskt alltid börjar kolla.
Tänk att jag inte behöver handla där längre. Helt fantastisk!

Det är suveränt att den finns, men jag fattar inte varför man inte kan göra alla kläder upp till stora storlekar, så behöver man inte bli så uthängd eller tvingas köpa kläder som ser ut som tält...

Tanken var att jag skulle ta mig till gymmet när vi kom hem, men jag ORKAR inte + att jag inte vill stressa. Mår skitdåligt över det för jag VILL inte missa ett träningspass, men idag gick det helt enkelt inte. Både kropp och knopp så ifrån..
Får helt enkelt köra lite hårdare imorgon istället.

Vi syns nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela