trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 319

Publicerad 2017-07-16 11:08:38 i Allmänt,

Semesterdag 4/40.
 
Så lyckad dag i Bua igår. Peter Johansson var ju bara SÅ bra. Han är helt fantastisk. 
Vi tänkte väl att han kör någon halvtimma eller så och vi hade planerat vår eftermiddag (snarare middagsintag) efter detta. Blev glatt överraskad när han körde en timme, sa att de skulle ha paus i 30 minuter och sedan köra en timme till. 
Var rätt så hungriga när vi åkte hem och körde igång grillen, men det var det värt! 
 
Veckans sista träningspass blev bra, så där skönt bra. Jobbigt och svettigt och skönt! 
 
Får se hur upplägget blir nu när jag inte är styrd av jobbnätter och ledighet utan jag kan ta det lite som jag vill. Vet bara att jag vill träna så mycket som möjligt innan Thomas börjar sin ledighet (och vi åker på semester) om en vecka.
 
Vi syns nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela