trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 324

Publicerad 2017-07-21 09:55:00 i Allmänt,

Semesterdag 9/40.
 
Uppe före tuppen idag och kunde inte somna om. Tog mig därför till gymmet extra tidigt istället för att bara sitta hemma och vänta ut tiden för att kunna åka iväg. Var på plats redan vid halv åtta och det var jätteskönt. Nästan tomt på gymmet. Det var i stort sett bara jag, TRX-bandet, kettelbollarna och musiken i mina lurar (idag blev det Champions of Rock). Fick till ett riktigt bra träningpass, svetten rann och skvätte. Grymt nöjd!
 
Ikväll ska vi hem till min (numera) före detta arbetskamrat Bea och hennes man på middag och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Det är lite konstigt det där med kläder. Har ju kläder, jag ser ju dem i garderoben, men när det väl kommer till kritan så har jag absolut INGENTING att ta på mig. De kläder som dessutom sitter jättbra ena dagen sitter inte alls bra den andra och jag undrar hur jag över huvud taget kan ha haft på mig det.
Kroppen formar liksom om sig emellanåt. Vissa dagar känner jag mig smalare än andra, vissa dagar är jag platt över magen och vissa dagar ser jag ut som jag är helt uppsvullen...
 
Kanske får börja designa egna kläder som sitter perfekt i alla lägen oavsett hur kroppen ser ut eller ändrar sig från dag till dag...
 
Vi syns nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela