trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 328

Publicerad 2017-07-25 09:48:00 i Allmänt,

Semesterdag 13/40.

Det började så himla bra. Under båtresan mellan Danmark och Tyskland sken solen och vi tänkte att detta blir perfekt. Sedan blev det gråare och gråare ju längre ner i Tyskland vi kom.
Efter det har det regnat och regnat och regnat...

Vi bor i en vacker stad som heter Goslar som förmodligen hade varit ännu vackrare om solen hade varit framme.
Tänkte i går att det inte gärna kan bli värre, men när vi vaknade imorse insåg vi att det kan det...
Nu är det som det är och det är bara att gilla läget. En dag/natt till kommer vi spendera här innan vi drar vidare söder över...

Vi syns nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela