trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 296

Publicerad 2017-06-23 13:56:00 i Allmänt,

Midsommarafton betyder inte inställd träning även dagens pass borde gjort det. Kände mig både glad och motiverad när vi åkte till gymmet, men det försvann någonstans på motorvägen mellan Frillesås och Kungsbacka...
Hade ingen ork alls och fick kämpa mig igenom hela programmet, men jag genomförde det i alla fall. Det är det jag får ta med mig från dagens pass - att jag faktiskt inte gav upp!

Imorgon ger vi det en ny chans. Thomas ska hjälpa mig lite och få till någon ytterligare övning.

Snart väntar midsommarfirande med Thomas syster och hennes man.

Den dåliga känslan från träningen gav med sig när jag var klar och såg vad Thomas lagt ut på Facebook. Några få ord som gjorde mig så där pirrande glad. Känns härligt att en sån känsla kan finnas kvar efter alla dessa år...

Vi syns nästa gång!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela