trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 273

Publicerad 2017-05-31 11:50:00 i Allmänt,

Natt 2/2 avklarad. Tror inte någon kan förstå hur gott det ska bli och få vara ledig i tre hela dagar nu! Är så trött så jag är illamående, har yrsel och känner mig alldeles darrig. Idag händer det inte något, ska bara sitta i soffan och inte röra en fena... Även om det dåliga samvetet tränger sig på när jag gör det så orkar jag inget annat just idag. 
Imorgon ska jag ta mig i kragen - jag lovar - för imorgon ska jag träna...
 
Invägning och mätning idag. Hade inga stora förhoppningar alls, men jag måste trots allt vara nöjd! -2,5 kg (totalt -18,7). Drygt 6 kg kvar tills jag gått ner 25 kg och det borde jag väl fixa till sista augusti (när den här bloggen, inte jag, går i mål). Jag ska ju få ett nytt träningsprogram nästa vecka och hoppas att det gör att vågen tar ytterligare ett skutt...
"Bara" -1 cm i midjan (totalt -19 cm)... Känns som att det blir svårare och svårare att minska i centimeter. Har ju en hel del hud som "hänger" som jag vet att jag aldrig får bort på egen hand hur mycket jag än tränar. Sitter många centimeter och kilo på mage, lår och armar som jag aldrig kommer bli av med och det är frustrerande när jag sliter så...
Ångrar nu dessutom att jag inte mätte t ex ben och armar också för jag känner ju att det händer en del där med. 
 
Vi syns nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela