trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 336

Publicerad 2017-08-02 16:41:00 i Allmänt,

Semesterdag 21/40.

Vi hoppade över träningen idag. Jag fyller ju ändå år liksom...
Imorgon ska vi dock vara på plats på gymmet hyfsat tidigt. Thomas åker ju iväg på cup med "sina" fotbollstjejer i helgen och vill hinna med ett bra träningspass innan han åker.

Har firat min dag med lunch på Hard Rock Café och glass på Åsa Glasscafé. Helt okej firande om du frågar mig. Fick dessutom en superfräsch parfym av Thomas i present som jag blev väldigt glad för.

Antar att man ska göra någon form av bokslut när man fyller år och jag kan väl bara konstatera att jag befinner mig på en plats i livet där jag mår väldigt väldigt bra. Mår bättre än på länge. Gladare. Lyckligare. Smalare.
När jag och Thomas pratade tidigare idag så kom det på tal att både han och jag börjar närma oss 50. Sa då att jag vid 50 ska vara "fifty and fabulus". Jag ska vara i mitt livs form och det som ska "fixas" ska vara gjort då. Hoppas jag lyckas...

Vi syns nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela