trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 365

Publicerad 2017-08-31 19:48:00 i Allmänt,

Så var årsdagen här. Tänk att det redan är ett helt år sedan min "resa" började. På detta året har jag genomfört 197 träningpass och jag känner mig grymt nöjd med mig själv över vad jag uppnått även om jag vet att resan egentligen bara har börjat. 
 
Fick avslutat detta året med ett riktigt bra träningspass. Precis så där härligt och svettigt som det ska vara. 
 
Hur gick dagens invägning och mätning då? Tyvärr inte så bra som jag hade hoppats. +/- 0 cm i midjan, vilket innebär totalt -23 cm och -1,5 kg, vilket innebär totalt nästan -25. Det är ju naturligtvis skitbra, men hade gärna gått ner lite lite till...

Vad har jag får mål nu då? Naturligtvis att gå ner mer, men sedan har jag 3 punkter som jag vill och "drömmer"om som jag någon SKA genomföra:
* Operera de delar på kroppen som jag faktiskt inte kan träna bort som överarmar och mage.
* Åka tjejvasan. Har sagt att jag ska göra det 2019 och det ska jag försöka klara!
* Läsa till PT så jag kan plåga, eller förlåt, hjälpa andra som är i min sits.
 
Tackar för mig och avslutar bloggen med en före/efterbild och säger att vi syns kanske en annan gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela