trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 318

Publicerad 2017-07-15 11:07:00 i Allmänt,

Semesterdag 3/40.

Vi hade bestämt oss för att ta träningsledigt idag eftersom jag inte längre är styrd av att jag "måste träna så fort jag är ledig", men till slut bestämde vi oss för att ändå förära gymmet med en visitation.
Körde dock inte mitt vanliga program utan "bara" ett enkelt litet roddpass på 5000 meter. Har dock aldrig varit så svettig efter ett roddpass innan. Vet inte om det berodde på värmen inne på gymmet eller om jag helt enkelt tog i hårdare än jag gjort förut.

Nu så här efteråt är det ju skönt att vi åkte iväg, även om det hade varit skönt med en träningsfri och lat lördag. Tror inte jag haft det sedan jag började träna i september. Antingen har vi tränat eller så har jag jobbat om vi inte varit iväg någonstans...
Misstänker dock att det dåliga samvetet hade spökat om vi bara latat oss...

Nu laddar vi för Makrillfestivalen(!) där Sveriges bästa musikalartist ska uppträda: Peter Johansson.

Vi syns nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela