trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 303

Publicerad 2017-06-30 08:53:00 i Allmänt,

Invägning idag och det skulle bli spännande att se vad det nya programmet gett. Ibland kommer tankarna fortfarande över mig om det är värt allt slit, trots att jag ser skillnande med blotta ögat, framförallt om man jämför med "före-bilderna".
Idag blev en sådan dag... 
-1,3 kg (totalt -20) och +/- 0 centimeter (-19 totalt)... 
Inser att det blir svårt att uppnå de 25 kg som jag hade som mål efter 1 år. 
Fattar inte. Jag sliter och sliter och ändå blir det inte mer. Känner ju att jag har muskler under det fett som är kvar och att de förmodligen väger en del + att det överflöd jag har på armar, innerlår och mage inte kommer kunna tränas bort. Bara att inse att det spelar liksom ingen roll hur mycket jag sliter, jag kommer aldrig komma i mål på egen hand. Måste nog ta kniven till hjälp.
 
Nu väntar ju snart semester och även om jag kommer träna så mycket jag kan och orkar så kommer det ändå komma veckor där jag inte kan träna alls eftersom vi ska resa genom Europa. Kommer absolut inte ge upp, men inser att jag kanske får sätta viktnedgången på "paus" och ta nya "riktiga" tag till hösten när jag börjar det nya, mer regelbundna livet...
 
Vissa dagar är mentalt jobbigare än andra. Idag är en sådan dag...
 
Ingen träning idag, tiden räcker inte till. Idag ska jag umgås med BÅDA döttrarna. Det ska bli riktigt mysigt. 
 
Gymbesök blir det imorgon ihop med Thomas, behöver hans stöd mer än någonsin nu.
 
Vi syns nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela