trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 151

Publicerad 2017-01-29 13:28:00 i Allmänt,

Ibland undrar jag hur man är funtad... Om man är riktigt frisk...

Efter att ha tränat 3 stenhårda pass på lika många dagar bestämde jag mig för att ändå följa med Thomas till gymmet och "bara" köra lite rodd för att i alla fall göra något. 1000 meter blev 2000 meter och till slut var jag uppe i 5000 meter... Kände mig hyfsat fräsch efter detta och tänkte att jag fortsätter ett tag till. När jag var någonstans mellan 7000 och 8000 meter började jag känna mig rejält trött och loj i armar och ben (och rumpa), men ungefär samtidigt kickade någon slags bokstavskombination och/eller kontrollbehov in. Fick för mig att jag inte kan sluta mitt i utan att jag måste fixa 10 000 meter(!)...
Sagt och gjort jag kämpade på och jag fixade det! 1 mil på roddmaskinen! Jag som bara skulle åka med och ta det lite lugnt idag...

Kan dock lova här och nu att jag aldrig kommer göra om det - men jag var ju tvungen att testa...

Vi syns nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela