trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 304

Publicerad 2017-07-01 12:55:00 i Allmänt,

Hade en väldigt mysig dag på stan med döttrarna igår. Prat, skratt, lunch och shopping (Bland annat en klänning som var superfin, men som jag absolut inte behövde. Både Caroline och Nathalie tyckte dock att den var så fin och att jag skulle unna mig den eftersom jag är så duktig och kämpar på så bra. Svårt att låta bli då...).
 
Önskar Thomas hade varit ledig och med också, för det blev en sådan där dag som man plockar fram när vintermörkret faller på eller när det lite extra tufft.
 
Fantastiskt skönt för mammahjärtat att Caroline hade en bra dag. Vet att bakslag kan komma, men just nu verkar medicinerna att funka. Underbart!

Idag är det lördag och träning som vanligt. Både jag och Thomas känner att det hade varit gott med en ledig helg någon gång, slippa "stressen" att behöva ge sig iväg till gymmet. Just nu känner jag dock pressen att behöva göra det eftersom jag vill passa på de dagar jag är ledig. Bara 6 arbetspass kvar, sedan kan jag börja leva "normalt" igen och kan träna på veckorna enbart och ta åtminstone ena dagen på helgen ledigt (om inte båda ibland...).
Ett bra träningspass idag, så där jobbigt skönt och svetten rann. Till och med om öronen svettades jag. Hade svårt att få hörlurarna att sitta kvar...
Fantastiskt härligt så här efteråt när jag sitter nyduschad på en solindränkt altan och väntar på att vi ska grilla...

Vissa tillfällen och dagar är livet lite extra bra - så där så det nästan är löjligt .

Vi syns nästa gång!
 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela