trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 210

Publicerad 2017-03-29 10:49:00 i Allmänt,

Vaknade efter en urusel natt. Trött, tung i huvudet, nästan lite illamående. Känns som att jag redan jobbat en natt och ska gå på natt 2 istället för natt 1.

Tog mig i kragen och efter ett par huvudvärkstabletter så åkte jag i alla fall till gymmet. Det kändes helt okej, i alla fall bättre än vad jag förväntat mig. Tror tröttheten efter 3 nätters jobb och lite för lite sömn fortfarande sitter i kroppen. Skulle jag tränat imorgon efter lite mer vila hade det förmodligen gått kanonbra, men nu blir det ju lite uppehåll till helgen eftersom jag ska jobba 2 nätter till...
Pallade inte med trappmaskinen idag, det gick bara inte, men som lite kompensation så körde jag 2000 extra meter på roddmaskinen. Gillar den maskinen, det är min stora favorit på gymmet!
 
Nu, efteråt, känner jag mig nöjd att jag trots allt åkte iväg, hade ångrat mig djupt annars. 
 
Idag väntar möte på jobbet om sommarsituationen, kan bli spännande eftersom jag dessutom har en nattkollega som precis sagt upp sig och vi förutom semesterluckorna även ska lösa hennes luckor... 
 
Möte på dagtid innebär problem med vad jag ska ha på mig. Nar jag åker i väg till jobbet på kvällen är det ju nästan ingen som ser mig innan jag byter om till "landstingspyjamasen", men på dagen vill man ju se lite mer representabel ut...
 
Vi syns nästa gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela