trehundrasextiofemdagars.blogg.se

Ett försök till en förändrad livsstil.

Dag 212

Publicerad 2017-03-31 14:30:00 i Allmänt,

Natt 2/2 avklarad. Har haft 2 hemska nätter, supermycket att göra och en flera överbeläggningar. Trött i kropp och knopp och nu ser jag fram emot morgondagens träning.
 
Invägning idag och jag visste inte riktigt vad jag hade att att vänta. Har lite hamnat i en svacka, motivationen finns inte riktigt där (bl a känner jag mig inte så nöjd med mitt nya program - det förra kändes mycket bättre...) och jag känner att det inte händer så mycket med kroppen som jag skulle vilja. I alla fall inte på de ställen som jag önskar. Magen och midjan känns det inte som att det hänt så mycket med denna månaden (mer än att det hänger och dallrar - skitfult, osexigt och oattraktivt...)  men brösten hänger som 2 små påsar nu och det känns inte alls kul. Man borde få bestämma själv var på kroppen förändringen skulle ske!

Hur som helst: Vågen visade -2,6 kg (totalt 15,2 kg) och midjan mäter bara -1 cm (totalt -17 cm) så det är en bra månad och jag får väl känna mig nöjd. Inser att jag helt enkelt får strunta i kilona, hade jag bara gått efter det hade jag inte orkat fortsätta tror jag. Centimetrarna gör mig ju desto gladare, -17 cm, fattar du hur mycket det är egentligen!?!?
 
Känner mig lite ner och besviken. Hade hoppats på ett positivt besked idag, efter ett bra möte förra veckan, men det har inte kommit. Känner mig inte alls glad trots att jag lovat mig själv att inte hoppas för mycket just för att inte behöva bli besviken, men det blev jag ändå...
 
Vi syns nästa gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Charlotte heter jag. Jag är en kvinna som befinner mig mitt i livet, är gift med Thomas sedan drygt 20 år och har 2 vuxna barn (Caroline och Nathalie). Arbetar som sjuksköterska. Har länge länge brottas med övervikt och äntligen har jag tagit mig i kragen och försöker göra något åt det. Har bestämt mig för att försöka ge det ett år (365 dagar), för att se vilket resultat det kan ge. Skriver mest som en dagbok åt mig själv, men vill någon läsa är du/ni självklart välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela